Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.09.2008 21:38 - Matchbox 20 - U Wont Be Mine
Автор: monix Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1386 Коментари: 0 Гласове:
0



Струва ми се, че е било едва вчера, когато те видях… Ти ми каза колко се гордееш с мен, но аз просто те отминах. Ех, ако знаех тогава, каквото знам сега! Щях да те прегърна, щях да успокоя болката ти! Щях да благодаря за всичко, което си направила за мен! Щях да простя грешката ти… Какво ли не бих сторил да чуя гласа ти отново! Понякога ми се иска да те извикам, но знам че те няма! Съжалявам, че те обвиних за всичко, което не можах да направя сам… Нараних себе си, както нараних и теб! Понякога се чувствам ужасно, но не си го признавам. Понякога искам да скрия, че именно ти ми липсваш. Толкова е трудно да кажеш “Сбогом!”. Щеше ли да ми кажеш, че греша? Презираш ли ме? Или се гордееш с мен? Какво ли не бих дал за още един шанс! Да те погледна и ти да ме погледнеш! Съжалявам, че те обвиних за всичко, което не можах да направя сам! Ако имах още един ден щях да ти кажа колко ми липсваш откакто те няма. Но не това е опасно! Не е в реда на нещата да искам да върнеш времето назад!





Тагове:   mine,   Matchbox,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: monix
Категория: Лични дневници
Прочетен: 123393
Постинги: 41
Коментари: 163
Гласове: 253
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930