Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.10.2008 22:36 - Дали?
Автор: monix Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5401 Коментари: 3 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Времето е ужасно. Не спира да вали и днес вали ли, вали, но аз съм безразлична към всичко онова, което става отвъд стените на апартамента ми. Късно снощи и днес през целия ден усещам една дълбока, покъртителна тъга. Не е от времето. Приемам всичко ставащо, дори очаквам да продължи да вали, в момента имам усещането, че дори желая това тягостно чувство. Звучи абсурдно и абсолютно неприемливо и не в мой стил, но в последно време чувствам едно закърняване в себе си. Не мога да го обясня, но в процеса на преобразуване след закърняването следва нихилизъм и непукизъм. Променила съм се, няма спор, но към какво? Не ме интересува никой и нищо, вглъбила съм се в себе си и така се чувствам по-добре. По принцип и аз обичам лятото, топлите дни, жаркото слънце докосващо всяка част от мен, топлия вятър и горещите летни нощи. Но сега наближава зимата, дори вече я чувствам. Не ми се вярва тази година да има повече топли дни. Преди, когато виждах как птиците отлитат на юг, за да прекарат на топло зимата, съжалявах. Беше тъжна картинка, цели ята отправящи се на хиляди километри от тук. Но сезоните се сменят, както животните менят козината си, както хората менят нрава си, както дните се изнизват лека полека, всеки различен сам по себе си. Дали ще изчезна безследно, без да оставя своя принос? Без да направя нищо, с което да ме запомнят хората, които обичам, приятелите ми? Без да съм живяла достойно? Дали?



Тагове:   дали,


Гласувай:
0



Предишен постинг

1. sheherezada111 - ...
06.10.2008 15:35
много ми хареса, браво :)
цитирай
2. monix - Радвам се, че ти харесва :) Само се ...
06.10.2008 20:07
Радвам се, че ти харесва :) Само се надявам блогърите да ме разбират толкова добре, колкото и показват, че харесват това, което пиша.
цитирай
3. vampireangel - Все едно...
13.02.2009 20:31
Все едно аз съм го писала. Чувствам се по същия начин... :-/
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: monix
Категория: Лични дневници
Прочетен: 123365
Постинги: 41
Коментари: 163
Гласове: 253
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930